ترانسمیتر فشار ویکا

ترانسميتر فشار ویکا مدل A10

ویژگی های خاص فرستنده فشار ترانسميتر A-10ويکا

  • محدوده اندازه گیری 0.05….0 تا 1.000….0 بار
  • سیگنال خروجی جریان 4-20 میلی آمپر و جریان 0-5 و 0-10 ولت
  • متریال استنلس استیل
  • اتصال فرایند: G ¼ A DIN 3852-E ، ¼ NPT

کاربردهای سنسور فشار ویکا مدل A-10

  • صنایع ماشین سازی
  • صنعت کشتی سازی
  • تکنولوژی کنترل و اندازه گیری
  • هیدرولیک و پنوماتیک
  • پمپ و کمپرسور

توضیحات

ترانسميتر فشار ویکا مدل A10

ترانسميتر فشار ویکا مدل A10 در صنعت برای کاربردهای عمومی به کار می رود. خروجی این ترانسمیتر از نوع جریان و رنج 4 تا 20 میلی آمپر است. این مدل برای اندازه گیری رنج های مختلف فشار به کار می رود.

کمپانی ویکا مدلهای مختلف ترانسمیترها را تولید و به بازار عرضه کرده است. با توجه به کاربردی که هر مدل دارد می توان از مدلی با بالاترین تطابق استفاده کرد.

از پرکاربردترین ترانسمیترهای این کمپانی مدل های S-10,S-11,…. را می توان نام برد. ترانسمیترهای کمپانی ویکا با کیفیت عالی و با قیمت رقابتی به بازار عرضه شده است.

—–

ترانسمیتر چیست؟

ترانسمیتر فشار یا سنسور فشار دستگاهی است که فشار یک مایع، سیال یا گاز را اندازه می گیرد. ترنسمیترها معمولاً برای اندازه گیری فشار به کار می رود، اما ترنسمیترهای دما نیز ساخته شده اند که دما را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل میکنند.

عموما ترانسمیترها در ماشین آلات صنعتی برای هشدار دادن به کاربر قبل از وقوع حادثه به کار برده میشوند. ترنسمیترها کاربردهای مختلفی دارند و بیشتر در صنایع و ماشین آلات صنعتی نصب می شوند.

ترانسمیترهای فشار برای اندازه گیری رنج های مختلف فشار طراحی شده اند. بنابراین با توجه به نوع فرآیند باید مدل ترانسمیتر را انتخاب کرد.

ترانسمیترها و مانومترها هر دو تجهیزی برای اندازه گیری فشار هستند اما در بعضی از کاربردها استفاده از ترنسمیترها ضروری است.

روش عملکرد ترنسمیتر فشار

بیش  از 50 روش نوع ترانسمیتر مختلف تا کنون طراحی شده اند که روش عملکرد هر کدام متفاوت است. به طور مثال اگر تغییرات فشار در یک فرآیند بالا باشد باید از ترانسمیتری که در ساختار آن المان پیزوالکتریک است، استفاده شود.

ترنسمیتری که برای اندازه گیری فشار در فرآیندی با تغییرات بالا به کار می رود از المان پیزوالکتریک استفاده می کند. المان پیزوالکتریک نیروی مکانیکی را به جریان الکتریکی تبدیل می کند.

کاربردهای ترنسمیترها

ترانسمیترهای فشار را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها به کار برد.

معمولا از سنسورهای فشار در صنایع ماشینی برای جلوگیری از وقوع حادثه استفاده میشود.

با نصب ترانسمیتر در یک سیستم می توان از عملکرد ایمن فرآیند اطمینان حاصل نمود، به عنوان مثال به سیستم فشار بیش از حدی تحمیل نمی شود.

کاتالوگ:

دانلود کاتالوگ